Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.08.2008 23:15 - Christina Aguilera - Save Me from Myself
Автор: margoto1970 Категория: Музика   
Прочетен: 587 Коментари: 0 Гласове:
0



 

 Christina Aguilera - Save Me from Myself

 
It"s not so easy loving me  Не е лесно да ме обичаш
It gets so complicated 
Става сложно
All the things you gotta be 
Заради нещата,които трябва да си
Everything"s changing 
Всичко се променя
But you"re the truth  Но ти си истината

I"m amazed by all your patience 
Изумена съм от твоето търпение
Everything I put you through 
Независимо в какво те въвличам
And when I"m about to fall  Когато съм на път да падна

Somehow you"re always waiting with 
Някак си ти винаги ме очакваш
Your open arms to catch me 
С отворени ръце и ме хващаш
You"re gonna save me from myself 
Ти ще ме спасиш от самата мен
From myself  От самата мен

You"re gonna save me from myself 
Ти ще ме спасиш от самата мен

My love is tainted by your touch 
Допирът ти е отпечатан върху моята любов
Well some guys have shown me aces 
Да,някои момчета са имали големи предимства
But you"ve got that royal flush 
Но ти имаш това величествено сияние
I know it"s crazy everyday 
Знам,че всеки ден е лудост
Well tomorrow may be shaky  Утрешният ден може и да е несигурен

But you never turn away 
Но ти никога няма да си тръгнеш

Don"t ask me why I"m crying 
Не ме питаш,защо плача
"Cause when I start to crumble  Когато съм на път да рухна

You know how to keep me smiling 
Ти знаеш,как да ме разсмееш
You always save me from myself 
Винаги ме предпазваш от самата мен
From myself, myself 
От самата мен,самата мен
You"re gonna save me from myself 
Ти ще ме спасиш от самата мен

I know it"s hard, it"s hard 
Знам,че е трудно
But you"ve broken all my walls 
Но ти разтуши всичко мои стени

You"ve been my strength, so strong  Ти си моята сила,така мощна
And don"t ask me why I love you  И не ме питай,защо те обичам


It"s obvious your tenderness 
Очевидно твоята топлота
Is what I need to make me  Е това,което ми трябва

A better woman to myself 
За да бъда по-добра жена за самата себе си
To myself, myself 
За самата себе си,самата себе си
You"re gonna save me from myself
Ти ще ме спасиш от самата мен

 

 





Тагове:   me,   SAVE,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: margoto1970
Категория: Забавление
Прочетен: 13479
Постинги: 4
Коментари: 2
Гласове: 32
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930